Login

AutoMaster Marketing

MarketingLepší komunikace pro dosažení vyššího prodeje

Modul CRM systému AutoMaster je úplná sada marketingových nástrojů. Získáte více z vašich kampaní a dozvíte se více o všech vašich tipech na potenciální zákazníky, kontaktech a prodejích.

Poznejte své zákazníky

Když máte veškeré podrobné informace pro každého zákazníka a každé vozidlo na jednom místě, budete moci zákazníkům poskytnout lepší služby a obchodovat s nimi ve větším rozsahu. Systém AutoMaster umožňuje seskupit zákazníky podle typu, například všechny zákazníky, kteří vlastní určitý model nebo se zpozdili s návštěvou servisu. Naše jednoduché analytické nástroje ukazují skutečnou hodnotu příjmu vaší firmy od jednotlivých zákazníků.

Zůstaňte organizovaní

Plocha prodejce systému AutoMaster zachycuje a analyzuje data od současných i potenciálních zákazníků. Nastavte Plochu prodejce tak, aby ukazovala informace, které chcete vidět: hovory se zákazníky, e-maily od zákazníků, jednání se zákazníky, úkoly pro tým a navazující akce. Systém AutoMaster dokonce sleduje, jaký způsob kontaktování jednotliví zákazníci upřednostňují: e-mailem, dopisem, faxem nebo zprávou SMS.

Nastavte sledovací aktivační prostředky pro zvýšení zisku

Zvyšujte prodej a budujte věrnost zákazníků přidáváním automatických sledovacích aktivačních prostředků pro získání příjmů nebo každodenní záležitosti, jako jsou připomenutí návštěvy servisu. Systém AutoMaster je dodáván s vestavěným procesem vyřizování reklamací pro zajištění větší efektivity a vyššího počtu spokojených zákazníků.

Our simple analysis tools show you each customer's true revenue value to your business.

Modul CRM systému AutoMaster

Plocha prodejce shromažďuje informace o obchodních příležitostech (leadech), zkušebních jízdách, nabídkách, objednávkách a hovorech poprodejní podpory na jedné obrazovce, aby poskytla osobám zajišťujícím prodej kompletní pohled na jejich zákazníky.

Pokročilá správa obchodních příležitostí* poskytuje zpracování leadů a vytváření zpráv. Přesné podrobné informace o stavu jednotlivých tipů na potenciální zákazníky a o tom, kdo je má na starosti, se zobrazují v přehledných grafech na řídícím panelu.

Správa CRM kampaní umožňuje oddělení marketingu nebo prodeje vytvářet cílové skupiny, sledovat rychlosti odezvy a zjišťovat aktivitu v průběhu kampaní, až po objednané zkušební jízdy, provedené nabídky a úspěšně převzaté objednávky.

Cílové skupiny lze snadno vytvářet z databáze zákazníků a vozidel systému AutoMaster. Můžete například vytvářet cílové skupiny zákazníků, kteří zmeškali návštěvu servisu nebo jimž se chýlí ke konci leasingová smlouva.

Věrnostní programy poskytnou vašim zákazníkům pocit výjimečnosti. Je snazší udržet si dobré zákazníky než najít nové, takže systém AutoMaster vám pomůže zasílat připomenutí týkající se servisu a záruky, společně se všemi důležitými uvítacími a děkovnými sděleními.

Správa kontaktů zajišťuje, že máte k dispozici nejnovější a nejpřesnější údaje o současných i potenciálních zákaznících, takže každá kampaň dosáhne svého plného potenciálu.

Duplicate Customers představuje rychlý způsob, jak rozeznat a sloučit duplicity v databázi.

Správa reklamací registruje veškeré reklamace zákazníků v modulu CRM systému AutoMaster, takže celý tým je může spatřit a rychle a efektivně na ně reagovat.

*Tato funkce vyžaduje samostatnou licenci.

Vice informaci